Podsumowanie 2016 Roku

08:18:00


Witajcie Kochani,
myślę ,że jest to odpowiedni moment na podsumowanie ubiegłego ,bardzo dynamicznego i ciekawego roku. Wydarzyło się wiele ,spełniły się moje marzenia ,te dotyczące zwiedzenia romatycznego miasta jakim jest Paryż ,jak również te zawodowe ,hobbystyczne. Cudownie spędzony czas z bliskimi ,rodziną. Powitaliśmy na świecie kolejnego członka naszej rodziny :) Chciałabym się z Wami podzielić tym skrawkiem wspomnień i przeżyć.
Wielka Olkiestra Swiątecznej Pomocy- zawsze i wszędzie do końca świata i o jeden dzień dłużej...nie wyobrażam już sobie rozpoczęcia Nowego Roku bez niej. Wydarzenie bardzo mocno wpisane w kalendarz "moich świąt".Całą rodziną mocno wspieramy i świętujemy każdy przejaw dobrej woli aby pomagać innym.
Prężnym krokiem przechodzimy do miasta zakochanych - z przejęciem spakowane walizki i kierunek -Paryż. Cudowna podróż, mnóstwo pięknych miejsc, klimatycznych kafejek ,pachnących perfumerii, tętniących wieczornym życiem ulic. Niesamowite jest to ,że Francuzi wieczorami wychodzą z domów ,aby spotkać się ze znajomymi ,zjeść wspólnie kolację i porozmawiać. Sprawia im to radość, robią to z wielkim luzem. Jak to się ma do nas...zaburzył mi się w tym momencie obraz "matki Polki kuchennej" :)
Zabytki - dobro narodowe ,piękne monumenty ,cudowna katedra Notre Dame ,bazylika Sacre Coeur ,Pompidou i oczywiście wieża Eifla oraz Pola Elizejskie - raj dla miłosniczek mody :)
Kolejnym szczęśliwym wydarzeniem był ślub mojej kuzynki- bardzo mi bliskiej osoby oraz narodziny jej pierwszego dziecka. Cudowności. Wspaniały moment ,aby mogła się spotkać cała nasza rodzina. Mieliśmy okazje zobaczyć jak mało nas już zostało ,jak wielu bliskich odeszło.
Wakacje - najcudowniejsze te ,spędzone na Mazurach. Aktywnie ,sportowo ,rowerowo.
Zaliczam ten rok do udanych ,pogłębiłam swoją pazurkową pasję, wziełam udział w różnych projektach Semilaca ,jak również poznałam mnóstwo ciekawych i pasjonujących się tematem stylizacji paznokci fanek tej marki.
Makijaż ,fotografia , stylizacja paznokci - moja pasja, odwieczna miłość,sprawiająca mi radość. Szczęśliwa :)
Z takim nastawieniem wchodzę w rok 2017, oby był pełen pasji, pomysłów i dobrych zmian ,na które czekam :)














You Might Also Like

0 komentarze

Archiwum bloga

Instagram